Moș Crăciun să va aducă-n dar un Velocalendar

Spiridușii Moșului vă pun la dispoziție în ediție limitată un cadou creativ și extrem de prietenos cu iubitorii de biciclete: Velocalendarul 2012. L-am conceput pe la început de noiembrie, dacă îmi amintesc eu bine, când împreună cu Simona am tras la sorți fiecare câte șase luni și de atunci , în fiecare weekend ne-am colorat ideile în ateliere de creație. Adevărul e că nu ne-am fi putut hotărî asupra anumitor luni, așa că am decis să ne-mpărțim norocul.

Mai multe fotografii aici.

Velocalendarul este disponibil în format A4 de perete și A5 de birou. Are 13 file color printate pe hârtie mată de 250 g/m² (A4), respectiv 200 g/m² (A5), plus carton de susținere. Calendarul de perete este perforat sus și se prinde în cui cu panglică/șnur în culori la alegere. Calendarul de birou este spiralat și are suport de sprijin de tip cort.

Prețul unui calendar de birou este de 29 de lei, iar cel de perete 39 de lei. Comandă-l la chichiridiche@yahoo.com sau simona.pavel@yahoo.com sau în buticul lui Simcute (se deschide în 7 decembrie).

12 luni cu spor la pedalat să avem!

UPDATE: Calendarele de birou nu mai sunt disponibile. Stoc epuizat.

2 responses to “Moș Crăciun să va aducă-n dar un Velocalendar

  1. Pingback: Velocalendar 2012 « Velobello

  2. Pingback: Velocalendarul 2012, bun de pus sub bradul unui biciclist | Bicla.ro – pentru bicicliştii urbani amatori

Leave a comment