Creative People: Kürti Andi

kurti andi kids dresses birds

Andrea Kürti is a fashion designer and illustrator, from Cluj–Napoca, Romania. I found Andrea 2 months ago on Pinterest and I fall in love with all the clothes that she designed for children. kurti andi kids handmade dresses

After she finished the University, she started to illustrate some children books and she worked for the Alternative Theater “Waiting Room Project”.  Andrea is inspired by kids drawings, photography or her childhood dreams.

“Meanwhile I realized that illustration is what I like most. I have illustrated so far several children’s books, I illustrated different stories on clothes and I created illustrated accessories.”

You can order her works on Breslo shop and you can see the lovely things she made on her Facebook Page.

kurti andi spring illsutration

leather earrings by Kurti Andi

Here is an interview written in Romanian language:

1. Spune-mi câte ceva despre tine și despre pasiunea pentru pictură.

Unii zic că am o viață destul de plicitisitoare, stau toată ziua lângă mașina de cusut sau lângă foaia de desen și lucrez. Totuși mă consider o persoană foarte norocoasă, deoarece pot să fac ceea ce îmi place și asta mă face fericită.

După ce am terminat facultatea, am început să ilustrez cărți pentru copii, să lucrez la teatrul alternativ Váróterem Projekt (Waiting Room Project) și am participat la diverse prezentări de modă pentru copii.

Între timp mi-am dat seama, că ilustrarea este ceea ce ma interesează cel mai mult.  Am ilustrat pâna acum mai multe cărti pentru copii, am “ilustrat” diferite povești pe haine și creez accesorii ilustrate. Încerc să povestesc copiilor (mici și mari) cu lucrările mele.

kurti andi kids dresses

2. De unde îți vine inspirația pentru toate personajele de basm?

In primul rand mă inspiră foarte mult desenele de copii. De aici mi-a venit si ideea sa creez haine pentru copii. Dar ma poate inpira o fotografie, un om de pe strada sau un vis din copilarie.

kurti andi fashion design

3. Am văzut că te ocupi de proiecte cu copiii, că ai avut prezentări de modă cu și despre copii, care este cea mai plăcuta amintire legată de ei  (vreo replică deosebită, vreun talent nemai-întălnit)?

Am făcut cunoștință cu o fetiță foarte drăguță, care a purtat o rochie la prezentarea colectiei Alice, din anul trecut. De atunci când mă întâlnesc cu ea, mereu mă îmbrățișează și mă întreabă când poate să mai vină la o prezentare de modă. Și niciodată nu folosește doar prenumele meu, mereu îmi spune Kürti Andi.

4. Confecționezi hăinuțele lor de la cap la coadă sau doar creezi căsuțele și personajele fabuloase?

În general confecționez totul singură, dar când am foarte mult de lucru, mă ajută cineva cu coaserea hainelor și după aceea eu trebuie doar să le decorez.

kurti andi christmas illustration

5. Unde putem găsi produsele, dacă ne dorim să le achiziționăm?

Puteți să mă găsiti pe Breslo, pe Facebook și în curand puteți să-mi accesați site-ul personal  www.kurtiandi.com.

4 responses to “Creative People: Kürti Andi

  1. I recently found her illustrations and love them!

  2. Her work is truly lovely!

  3. Congratulations! Andi! You’re telling beautiful stories!!!!

  4. Beautiful!
    Nagyon aranyosak a ruhácskák!

Leave a Reply

