KITTENHOOD: for the love of foxes

for the love of foxes

Today, for “How I see my sweet bloggers|A Blog Series“, I’m happy to share with you one of my favorite blogs lately – KITTENHOOD. She’s very cute and stylish, she’s a very talented girl, she loves fashion, cats, foxes, bicycles and other pretty things. I love her style, her DIYs, her photos and I think we have a lot of things in common. For my illustration I’ve been inspired by her outfits and her articles about foxes. You can find a lot of pretty things on her blog and I’m sure you will not get bored. Happy Friday!

for the love of foxes illustration

Kittenhood details

love fox

Here are a few photos of Kittenhood that  inspired me:

kittenhood fashion

kittenhood_cats

handmade foxes

******

Azi voi continua seria “Cum văd eu bloggerii preferați” cu o ilustrație ce o reprezintă pe KITTENHOOD, o bloggeriță pe care o apreciez și o urmăresc zilnic. E drăguță, elegantă și foarte talentată. Iubește moda, pisicile, bicicletele, vulpile și o grămadă de lucruri frumoase. Îmi place foarte mult stilul ei vestimentar și felul ei de a scrie, îmi plac tutorialele prezentate de ea și de multe ori mă inspiră, și nu e de mirare, căci simt că avem o mulțime de lucruri în comun.  Pentru ilustrația de azi am avut ca inspirație mai multe articole publicate de-a lungul timpului, în special despre dragostea ei pentru vulpițe. Vă recomand cu drag blogul ei și sunt sigură că nu vă veți plictisi.  O zi minunată tuturor!

******

6 responses to “KITTENHOOD: for the love of foxes

  1. omg! ce dragut! multumesc tare mult si ma bucur si mai mult ca te inspira blogul meu! :*

  2. Este genială ilustrația!! 🙂

  3. Ce frumoasa este ilustratia cu Daria! So, so very her! 😀

  4. Mulțumesc mult fetelor! Sunteți foarte drăguțe. Da, și eu simt că i se potrivește și am imaginea asta cu ea în minte de foarte mult timp. S-a conturat treptat, de când am început să o citesc 🙂 I-aș fi făcut și un pattern cu biciclete pe rochie, dar până la urmă am lăsat-o așa, să fie un outfit real, pe care Daria l-a prezentat pe blog 🙂

  5. Pingback: Weekend marvels: design « KITTENHOOD

  6. ce dragut. faorte reusita ilustratia. ai surprins-o grozav pe Daria 😉

Leave a Reply

