Decorațiuni de Crăciun cu amintiri plăcute

Vă spuneam zilele trecute că mai am o mulțime de fotografii cu ce am mai pictat de-a lungul timpului. Aceste decorațiuni le-am pictat pentru Ilinca, colega mea de birou, căci am fost The Sectret Santa pentru ea. Atunci Ilinca era însărcinată și m-am gândit că o decorațiune personalizată va fi pentru ea o amintire frumoasă a momentului și totodată, o amintire plăcută despre mine.

decoratiune cu om de zapada

globuri handmade

gloguri pictate manual

handmade christmas decoration

handmade snowman

credit foto: Simcute.ro

Leave a Reply

