Broscuțe țestoase sau o încercare de mandala

Anul trecut am încercat să creez niște broscuțe cu ajutorul unor mandale. Încercarea nu e tocmai reușită, pentru că nici eu n-am avut mai multă răbdare, dar mi-ar plăcea foarte mult să mai încerc. Despre mandale puteți citi istoria lor aici, însă vă recomand să le vedeți pe cele pictate de prietena mea, Maria Dermengiu,  care m-a  inspirat să pictez broscuțele astea:

cutie pictata manual

camasa pictata_culori textile

Cămașa a fost pictată cu ajutorul culorilor textile și a fost oferită cadou în cutia pictată în același stil, cu acrilice. Și dacă tot am început să caut prin fotografii, am descoperit o grămadă de lucruri handmade pe care nu le-am arătat până acum pe blog. Așadar, voi încerca să îmi dau “restanțele” în zilele următoare. Pe curând!

P.S. am mai schimbat puțin categoriile și imaginile de pe marginea blog-ului. Sper să vă placă 🙂

Leave a Reply

