Perne decorative

Și cu asta am terminat seria cadourilor de Crăciun de anul acesta. Pernuțele au fost pictate cu ajutorul culorilor textile, rezistente la spălat. Păsările sunt o iubire a mea din copilărie, iar în pictura aceasta și-a pus amprenta Gennine Zlatkis, una din artistele mele preferate, care mi-a fost sursă de inspirație. Destinația lor a fost Germania, unde își găsesc locul în grădina prietenei mele, pasionată de plante, copaci, pernuțe colorate și lucruri decorative, realizate cu migală de artizani pricepuți.

pictura in culori textile

fata de perna pictata manual

 

Leave a Reply

