Croque-Madame și-o ilustrație cu basset

Azi am făcut un fel de Croque-Madame, un mic dejun delicios des întâlnit în țările francofone. Nu m-am uitat pe vreo rețetă anume, dar mi-am amintit cum mi-a fost servit de George, un prieten bun și mi s-a făcut o poftă nebună.

croque madame

Eu n-am făcut ca la carte, dar dacă vreți rețeta originală, o găsiți aici. Am folosit unt, pâine albă, ou, ardei roșu, șuncă, cașcaval, ciboulette (arpagic) și am făcut așa:

  • am prăjit într-o tigaie 2 felii de pâine într-o linguriță de unt
  • am prăjit două minute în unt șunca și ardeiul (o felie rotundă)
  • în ardei am pus oul și am pus șunca peste albuș să se prepare împreună
  • când oul a fost aproape gata, am pus deasupra cașcavalul și l-am lăsat să se topească puțin
  • compoziția am așezat-o peste felia de pâine și am presărat arpagic deasupra

Dacă încercați acasă, vă doresc POFTĂ BUNĂ!

Vă povesteam ieri că am început prima ilustrație din anul acesta. Am pictat un basset pentru un prieten din Germania. Nu-i plac neapărat câinii, însă de Crăciun i-am trimis un iepure și-o pisică și m-am gândit eu c-ar merge bine înrămate împreună. Ilustrația cu celelalte animăluțe o găsiți aici.

dog basset illustration

dog basset illustration detail

Apoi m-am jucat cu niște ștampile.

felicitare handmade

Iar plicul va fi cu siguranță o surpriză pentru el.

illustration for thomas

O duminică frumoasă!

5 responses to “Croque-Madame și-o ilustrație cu basset

  1. yup ca pot sa-ti dau si eu un sfat 🙂 daca vrei sa nu iti mai iasa marginile stampilelor pe foaie, ia buretelul cu cerneala si du-l usor peste stampila, nu apasa stampila in buretel. spor!

    • Ioana merci tare…sa stii ca mi-ar fi placut sa nu am urmele alea, dar pana la urma mi s-a parut interesat si asa. E prima oara cand le incerc. Data viitoare iti urmez sfatul 🙂 Ai dreptate, am apasat stampila :))

  2. foarte bun Croque Madame, am mancat si eu in bistro-uri si am incercat si acasa – perfect breakfast!

Leave a Reply

