Work in progress

Azi a fost prima zi cu soare în Belgia de la Crăciun încoace, ceea ce e destul de trist, căci vremea mohorâtă nu prea îmi dă chef de muncă și nici inspirație. Cel puțin pe mine mă motivează foarte mult soarele și contribuie la buna mea dispoziție.

Ieri seara am avut musafiri, două prietene din Italia, foarte drăguțe și am pregătit pentru ele primele cupcakes pe care le-am gătit vreodată. Niște cupcakes delicioase cu nutella, cremă de mascarpone și ciocolată neagră. Pentru rețetă m-am inspirat de aici, un blog tare drăguț care mă ajută să învăț franceza. Nu am urmărit rețeta întocmai, ci doar combinația de ingrediente. Îmi place să improvizez și să fac cum îmi place mie. Cu un mic cupcake am început micul dejun.

cupcake cu nutella si mascarpone

Apoi am continuat cu o ilustrație, pe care o să v-o arăt în întregime mâine pe blog.

work in progress dog illustration

Și apoi am ieșit la prima plimbare cu bicicleta anul acesta.

bici

Vă doresc tuturor un sfârșit de săptămână excelent!

Leave a Reply

