Pentru Nadia…

Un lucru e clar. Nadia, nepoțica mea dragă, m-a inspirat cel mai mult în cadourile de anul acesta. O să vă arăt zilele următoare și alte bucăți din cadourile mele de Crăciun, bineînțeles cu Nadia în rolul principal. Mai jos sunt litere din lemn pictate. Am găsit la târgul de Crăciun din Liege, litere din lemn natur. N-am stat pe gânduri și le-am luat. Apoi le-am personalizat cum am știut eu mai bine – păsări, buline, biciclete, fetițe vesele, adică o lume frumoasă pentru ea.

I-am pictat și o rochiță în culori textile, pentru care abia aștept să crească să văd cum îi vine 🙂 Pe curând!

Litere pictate_handmade painted letters

rochita pentru copii pictata_handmade painted dress for kids

rochita pentru copii pictata_handmade painted dress for kids

rochita pentru copii pictata_handmade painted dress for kids

rochita pentru copii pictata_handmade painted dress for kids

rochita pentru copii pictata_handmade painted dress for kids

rochita pentru copii pictata_handmade painted dress for kids

4 responses to “Pentru Nadia…

  1. nota 100! nu putea fi cadou mai frumos 🙂

  2. Ce frumos ai pictat literele… iar rochita este superba!

  3. Multumesc frumos fetelor. Nadia ma inspira 🙂

Leave a Reply

