Decorațiuni de brad handmade

Dacă ați văzut articolul meu anterior despre cadourile pe care le-am împachetat familiei, acum să vă arăt și ce era înăuntru. În proporție de 80% erau lucruri handmade, realizate de mine. Anul acesta a fost anul sclipiciului pentru mine. E adevărat că e prima oară când îl folosesc și m-am îndrăgostit iremediabil. Cred că și acum mai am sclipici în casă.

  • pentru Nadia, nepoțica mea, primul glob la primul Crăciun alături de noi

decoratiuni de Craciun handmade

  • decorațiuni cu dor de munte

decoratiuni de Craciun handmade

decoratiuni de Craciun handmade

decoratiuni de Craciun handmade

  • pentru părinții mei care au devenit bunici

decoratiuni de Craciun handmade

  • o colindătoare

decoratiuni de Craciun handmade

  • Moș Crăciun nu putea lipsi din brad

decoratiuni de Craciun handmade

  • primul ren, realizat cu forme de turtă dulce 🙂

decoratiuni de Craciun handmade

  • decorațiuni de brad care au ajuns anul acesta tocmai în Australia

decoratiuni de Craciun handmade

decoratiuni de Craciun handmade

decoratiuni de Craciun handmade

Revin mâine cu alte cadouri 🙂

4 responses to “Decorațiuni de brad handmade

  1. ce tip de lac ai folosit? special pt argila? stralucesc f frumos!

Leave a Reply

