Cadourile mele de Crăciun

Bine ne-am regăsit și în 2013! La mulți ani tuturor! Promit că anul acesta voi fi mai activă decât în ceilalți ani, când scriam extrem de rar. N-aș vrea să-mi scriu planurile pe hârtie că m-aș întrista să nu realizez ceea ce mi-am propus, așa că îmi voi urma visele și voi picta mai mult, iar pe măsură ce voi bifa o linie din to do list-ul meu imaginar, vă voi povesti și vouă.

Am spus în nenumărate rânduri că iubesc să fac cadouri și îmi place la nebunie să le împachetez. Anul acesta mi-a plăcut și mai mult, pentru că încercam să mă abțin pe cât posibil să nu dezvălui secretul venirii mele acasă. Acesta a fost și unul din motivele pentru care am început numărătoarea inversă a zilelor până la Crăciun, căci ardeam de nerăbdare. N-a banuit nimeni nimic că voi pleca câteva zile în România, așa că ne-am surprins familiile foarte plăcut. În timp ce-și scoteau cozonacii din cuptor, s-au trezit cu noi la ușă. Moș Crăciun și spiridușul lui, aveau să se prezinte anul acesta live…Cadourile împachetate le veți vedea în fotografii mai jos, sub brad n-am mai apucat să le fotografiez.

cadouri de Craciun_Christmas wrap

cadouri de Craciun_Christmas wrap

cadouri de Craciun_Christmas wrap

cadouri de Craciun_Christmas wrap

cadouri de Craciun_Christmas wrap

Etichete pentru cadourile de Crăciun, pictate manual (Handmade Christmas tags)

etichete pentru cadouri de Craciun_Christmas Tags

etichete pentru cadouri de Craciun_Christmas Tags

etichete pentru cadouri de Craciun_Christmas Tags

etichete pentru cadouri de Craciun_Christmas Tags

One response to “Cadourile mele de Crăciun

  1. superb, ca de obicei!

Leave a Reply

