1 zi până la Crăciun! All I want for Christmas is to go HOME!

dear Santa,

Vino de la Polul Nord via Belgia, că tot te-am ajutat atât…merit să mă iei de-o aripă și să mă duci acasă!  Home=Nadia + doruri multe.

Nadia

Merită măcar să visez…

P.S. S-a dus ziua de azi fără să mai postez nimic, așa că am rătat o zi din numărătoarea mea. Vă promit că voi reveni să vă arăt toate cadourile pe care le-am pregătit pentru cei dragi. După cum spuneam, sunt ajutorul lui Moș Crăciun 🙂

Vă doresc tuturor un Crăciun Fericit în familie…acolo unde ar fi trebuit să fiu și eu acum…Salutări din Belgia!

Leave a Reply

