4 zile până la Crăciun. Ambalaje frumoase pendru cadourile de Crăciun

De-a lungul celor 6 ani de când am început să-mi câștig eu banii și să fac cadouri frumoase de Crăciun familiei sau prietenilor, am experimentat diferite ambalaje de cadouri, fie le-am făcut eu, fie am încercat să găsesc unele deosebite. Însă niciodată nu am găsit ambalaje atât de frumoase ca cele de anul acesta, atât în magazinele din Belgia, cât și în magazinele online sau chiar în România, unde  librăriile Cărturești prezintă niște ambalaje extraordinare.

1 ambalaje cadouri Carturesti

2 ambalaje cadouri Carturesti

  • Design românesc realizat de Oana Befort. Cele mai frumoase ambalaje de cadouri realizate manual

Oana Befort ambalaje de cadouri handmade

 Oana Befort ambalaje de cadouri handmade

3 Christmas paper design

  • Ambalaje de Crăciun realizate din hârtie reciclabilă de Alice Palace

4. Christmas wrapping paper with animals

5. Christmas Paper by Alice Palace

8. original_winter-boots-and-mittens-wrapping-paper

9. original_winter-boots-and-mittens-wrapping-paper

10. original_winter-boots-and-mittens-wrapping-paper

11. original_winter-boots-and-mittens-wrapping-paper

  • Ambalaje cu scene de Crăciun realizate de Belle & Boo

12. original_christmas-snow-scene-wrap

13. original_christmas-snow-scene-wrap

14. xmas wrap

15. Christmas wrap design

Vă voi arăta zilele următoare cum am ambalat anul acesta cadourile. Voi le-ați terminat?

Leave a Reply

