6 zile până la Crăciun. Suport de șervețele cu reni

cutie de servetele pictata cu reni (4)

Mai e atât de puțin timp…eu meșteresc ca un spiriduș harnic la cadourile de Crăciun. Ce am să prezint azi este unul din cadouri; persoana care-l primește nu-mi citește blogul, așa că am să profit de asta ca să vă arăt ce-am mai pictat. Poate vă dau idei bune și vouă.

Am cumpărat un suport de șervețele simplu din lemn și m-am gândit că ar arăta mai frumos personalizat cu motive de Crăciun. Materialele necesare sunt:

materiale necesare

Cum se face:

1. Se desenează renul dorit pe hârtie și se decupează cu ajutorul unui cutter.

stencil ren

2. Se lipește pe cutie, cu ajutorul unui scotch, stencil-ul creat și se pictează cu acrilice. Eu am folosit o pensulă lată și am pictat cu  mare grijă, ca să nu se scurgă culoarea pe sub stencil. Cât încă culoarea aplicată e umedă, se aplică sclipici.

cutie de servetele pictata cu reni (5)

cutie de servetele pictata cu reni (2)

3. Se pictează fețele cutiei și după ce se usucă se lipește din nou șablonul cu ren, de data aceasta pe fața principală a cutiei. Am aplicat peste ren un lac special pentru acrilice, peste care am presărat sclipici. Datorită lacului, sclipiciul s-a prins foarte bine pe cutie și a creat un efect foarte plăcut fiind aplicat în formă de ren.

4. La final se lăcuiește toată cutia și se mai presară puțin sclipici unde doriți.

cutie de servetele pictata cu reni (3)

În perioada asta casa mea e plină de sclipici, dar îmi place la nebunie 🙂 Vă doresc o zi minunată!

Leave a Reply

