9 zile până la Crăciun. Cum să faci decorațiuni în formă de oameni de zăpadă

om de zapada decoratiuni handmade

Am realizat acum 2 ani niște oameni de zăpadă foarte haioși, pe care i-am făcut cadou. Drăgălașii stau mereu pe masa de Crăciun și păzesc delicatesele casei. Pentru că sunt printre primele decorațiuni handmade în afișajul Google (cu care mă și mândresc), bag de seamă că v-au plăcut foarte mult, așa că am să vă divulg rețeta care stă la baza realizării lor.

Materiale necesare:

materiale pentru om de zapada handmade

Toate materialele, în afară de mătură, pe care o aveam acasă, mi le-am achiziționat de la Casa Retro.

Cum se fac?

Primul pas: asamblarea materialelor. Mai întâi se lipește bila de lemn de ghiveci. Ele sunt foarte mici, cam 7 cm diametru ghiveci și 5 cm diametru bilă de lemn. Apoi se modelează biluțele pentru nasturi și nasul omului de zăpadă cu ajutorul pastei modelatoare. După ce s-au uscat, se lipesc de corpul deja creat din ghiveci și bilă. Pentru lipici folosiți unul rezistent; eu am folosit “Picătura”.

Pasul următor: pictura. Se pictează cu acrilice corpul omului de zăpadă cu alb, apoi colorat nasturii și detaliile feței. După pictură, se va da cu lac, pentru strălucire și protecția culorilor.

Ultimul pas: detalii finale. Se decupează din fetru o panglică și se taie cu foarfeca sub forma unui fular. Se rotește în jurul gâtului și se lipește. Pălăria, care poate fi din plastic, paie sau fetru, am gasit-o tot la magazinul Casa Retro. În final se realizează măturica, cu ajutorul unor fire de paie, luate din mătura voastră de acasă, o scobitoare pentru baza măturii și sârmulițe pentru legătură. Măturica se bagă sub fular și se lipește atât de corpul omului de zăpadă, cât și de fular.

decoratiuni handmade de craciun

Vă doresc mult spor în realizarea unor ornamente frumoase cu oameni de zăpadă zâmbirori 🙂

Leave a Reply

