14 zile până la Crăciun. La mulți ani darling!

Ziua lui a început cam așa…cu 2 ore înainte de ora 00.00 a României (23.00 a Belgiei) am dat startul în bucătărie la câteva delicioșenii pentru ziua festivă de azi. După ce am băgat delicioșeniile la cuptor, i-am dat târcoale pentru că nu știam cum să-i iau cadoul de sub pat, să nu se prindă că îi fac o surpriză. Până la urmă am pășit tiptil și am luat toate cadourile de Crăciun și am început să le împachetez, să nu care cumva să se prindă că îi “coc” ceva. Între timp îi mai arătam ce am împachetat, scoteam prima porție de delicioșenii din cuptor și o băgam pe a doua….deci La mulți ani fericiți doctore de animăluțe, prea apreciat de mine și de restul lumii, că dacă n-ai fi fost tu “Centrul Universului” așa cum îți place să crezi, fericirea mea nu se mai învârtea în jurul tău!

Și acum un rezumat în imagini.

Totul a început de la un aluat dulcicos și amestec de nuci la tavă, pârpolite pe toate părțile.

DSCN6396

Ingredientele și secretul delicioșeniilor: un strop de ciocolată belgiană, nuci, alune de pădure și alte amestecuri bine prăjite, banane vreo două…hârtii colorate.

DSCN6399

Înainte de a fi rumenite la cuptor, decorate cu merișoare.

DSCN6401

A doua tură, dar cu ciocolată.

DSCN6403

Și casa începea să miroasă a delicioșenii.

DSCN6404

Cadou ambalat pe furiș. Improvizație de moment, cu multe inimi și cu sclipici, că doar e “with love”…

DSCN6409

29. Cică să mai păstrăm lumânările până fac și eu 29…hehei mai avem de așteptat darling!

DSCN6412

Poză cu strămbături copilărești…

DSCN6415

Se topeau lumânările și el nu-și mai punea dorința…ah nu! A zis că nu suflă dacă nu îi cânt un cântec de la – mulți – ani.

DSCN6419

Și-a făcut avânt…

DSCN6420

Și a suflat…

DSCN6421

Și acum cadoul furat de sub pat.

DSCN6422

“Mi-ai luat seringi?” (cutia e de seringi, ca să înțelegeți)

DSCN6423

” Ia să vedem…doar un pulover?”

DSCN6425

“Măcar e de firmă? Aaaah…e de firmă “

DSCN6427

“Ia spune…de unde l-ai luat! Din România sau din Belgia…”

DSCN6428

” Îmi stă bine în combinația asta…se potrivește perfect cu tricoul…”

DSCN6433

Va urma petrecerea…

4 responses to “14 zile până la Crăciun. La mulți ani darling!

  1. Foarte nostim! La multi ani! Sa fiti sanatosi!

  2. La Multi Ani, sa-l stapanesti sanatos! (tu pe Alex, si Alex pull-over-ul! 🙂 )
    Data viitoare o sa fie tot de firma, marca “Chichiridiche” 🙂

  3. Vă mulțumesc 🙂

  4. cuuuuuuute ❤ ❤

Leave a Reply

