17 zile până la Crăciun. Decorațiuni de brad

Am un album întreg cu decorațiuni de brad, pentru că de trei ani încoace le fac prietenilor sau familiei cadou cate un set de globuri handmade. Se văd atât de frumos în brad așa colorate încât îți înveselesc ziua de ficare dată când te uiți la ele. Multe din decorațiuni nici n-am mai apucat să le fotografiez, dar am ocazia să le văd uneori, când merg în vizite.

Vă doresc un decembrie de poveste!

decoratiuni handmade

decoratiune cu Mos Craciun

glob pictat manual_vulpita

decoratiuni de Craciun

2 responses to “17 zile până la Crăciun. Decorațiuni de brad

  1. oh my god! trebuie sa fii formadabil pt a putea face ceea ce faci tu! felicitari din toata inima. cu drag as lua lectii de la tine 😀 bisous si spor mult ca talent ti-a dat Cerul destul! felicitari!

    ________________________________

  2. Vaaaaai…niciodată nu am primit așa aprecieri sincere și pline de laudă. Îți mulțumesc foarte mult…Poți să mă întrebi oricând ce dorești să aflii. Eu am învățat din experiența mea proprie și mi-ar face plăcere să te sfătuiesc, ca să nu te mai împiedici ca mine. Bisous!

Leave a Reply

