21 de zile până la Crăciun. Cum împachetăm cadourile din colaje

După o prea lungă pauză de scris pe blog, am revenit în atenția voastră. Adevărul e că am început să-mi fac curat în laptop și am dat peste o mulțime de ilustrații, tricouri, decorațiuni de brad, pictate de-a lungul timpului. De azi fac numărătoarea inversă până la Crăciun cu tutoriale de împachetat cadourile…ce mai pregătesc eu pentru cei dragi sau tutoriale pe care le găsesc interesante. Vă arăt și ce-am mai pictat sau ce mă inspiră.

Cum împachetăm cadourile de Crăciun din colaje?

Idei impachetat cadouri

Pentru cadoul de mai sus (personalizat pentru iubitul meu veterinar, a se observa multe animăluțe…)  am folosit următoarele:

– hârtie recilclată de la ambalajele de cadouri din anii trecuți

– decupaje din ziare

– decupaje aurii de la hârtiile de bomboane

– lipici de hârtie

– pixuri

Și puțină imaginație…Cam așa arată în detaliu, cu traducerile de rigoare căci ne-am petrecut Crăciunul în Munchen și Alex nu știa germană.

cadouri Craciun colaj

DSCN0225_resize

Pentru următoarele pachete am folosit în plus decupaje din reviste, pentru a alcătui din litere numele persoanei care urma să primească cadoul. A fost o adevărată surpriză nu numai ce era în cutie, cât și să citească toate mesajele și să întoarcă cadoul pe toate părțile.

impachetare cadou

colaj

cum imachetam cadourile de Craciun

colaj

colaj

cum imachetam cadourile de Craciun

cum imachetam cadourile de Craciun

colaj

cum imachetam cadourile de Craciun

cum imachetam cadourile de Craciun

cum imachetam cadourile de Craciun

Leave a Reply

