Vine iarna…

N-aș putea spune că am un anotimp preferat, îmi plac toate în aceeași măsură. Primăvara îmi place pentru frumusețea florilor și a mirosurilor, e anotimpul care îmi scoate bicicleta din casă. Vara îmi place pentru că e vremea călătoriilor, dar și anotimpul în care m-am născut. Toamna iubesc culorile și ceața de dimineață, forma frunzelor mi se conturează mai bine în minte, iar plimbările la munte sunt absolut adorabile. Când vine iarna, îmi place să privesc fulgii de nea de la geam și să mă întorc la amintirile copilăriei, să-mi îngrop genunchii în zapadă. Însă când vine vorba de o lună preferată, aceea este fără îndoiala, decembrie. Ne adună pe toți în jurul bradului, îmi place să creez cadouri pentru fiecare, să le împachetez, să surprind, să-i fac pe cei dragi fericiți. E o lună în care mă simt plină de inspirație.

Suntem încă în noiembrie, dar afară miroase a iarnă și eu am intrat deja în rolul de Spiridușul Moșului. Sunt multe lucrușoare pe care le-am creat și pe care nu am avut timp să le prezint aici, pe blog.  Anul trecut de Crăciun am facut primele globuri și am de gând să mă apuc iară…Sunt foarte vesele și colorate în brad 🙂 Sper să vă placă.

Mai multe fotografii aici.

One response to “Vine iarna…

  1. Iuiii cat de dulciiii!! bulineeee!!:)

Leave a Reply

