Do you enjoy cycling?

Noi ăștia fără job, oficial am intrat în vacanță. Și cum s-a dus timpul când făceam haine la păpuși sau mâzgâleam pereții mamei, m-am apucat de lucruri mai serioase. Tot mâzgâleli, dar ceva mai bine conturate. Am un gând: să iubim cu toții mersul cu bicicleta. Și pentru asta, am început o colecție dedicată bicicletei.

Cupcake enjoy cycling too…

Muffinz enjoy cycling too

Owls enjoy cycling too

Pink Panther enjoys cycling too…

bonus: Rochița cu buline

5 responses to “Do you enjoy cycling?

  1. Andreea sunt superbe tricourile pictate de tine! Mult succes! 🙂

  2. daca ajung productie de serie le astept pe http://www.dacanueucine.ro/

  3. Pingback: Moda pentru iubitorii de 2 roti made in Ro | Kite Bike

  4. salut! imi plac foarte mult tricourile tale, de unde as putea sa cumpar si cat costa?

    iti multumesc,

    Paula

Leave a Reply

