La Femei pe Mătăsari

credit foto – Silvian George

Weekendul acesta am avut plăcerea de a participa la festivalul Femei pe Mătăsari și în ciuda soarelui puternic, mi-a plăcut la nebunie să pictez în stradă. O mulțime de oameni minunați ne-au vizitat standul și mai ales bicicliste cochete. A fost prima mea participare la târg și cu siguranță voi mai participa de acum încolo. Îți mulțumesc Iulian Constantin Văcărean că m-ai invitat!

Tricourile le-am pictat cu ajutorul culorilor textile, rezistente la spălare la temperaturi de 40 de grade. Pe proprie răspundere, recomand spălarea la mașină la 30 de grade. Dupa uscare, culorile se fixează cu ajutorul fierului de călcat (fără aburi) timp de 3-5 minute. Cum condițiile nu mi-au permis să fixez culorile în stradă, am recomandat celor care au cumpărat tricouri pictate la festival, să le calce înainte de a le spăla. Din nefericire, în timp ce noi fetele am plecat la o plimbare cu bicicletele, prietenul meu prea binevoitor și săritor, a vândut tricourile expuse deja, fără a specifica aceste instrucțiuni. Îmi pare rău pentru neînțelegere și sper ca cele două persoane care au luat tricourile duminică de la standul Velobello, să urmărească aceste instrucțiuni sau să mă contacteze pentru mai multe detalii. Îmi cer scuze și față de domnișoarele care le rezervaseră înainte. Voi face altele în cel mai scurt timp posibil.

2 responses to “La Femei pe Mătăsari

  1. Pingback: Femei pe Mătăsari review « Velobello

  2. Pingback: Bike Art Bazar @ Bike Fest » SkirtBike

Leave a Reply

