Iubim croitoria

 Pe lângă biciclete, lalele, călătorii, pisici…iubim croitoria.


Am fost rugată de cineva să pictez nişte maşini de cusut pentru o prietenă pasionată de croitorie. Eu m-am gândit că ar fi mai interesant să dau continuitate ideii, să creez o poveste.  La început m-am gândit să pictez cerceii pe o parte cu o maşină de cusut şi pe altă parte cu o foarfecă. Am făcut câteva schiţe, fiind ferm convinsă că aşa va arăta desenul final. Însă în timp ce lucram, am decis să pictez papiota de pe maşina de cusut, iar firul aţei să exprime iubirea pentru croitorie a  fetei…

Leave a Reply

