Povestea bicicletelor şi moda mărtişoarelor

Am avut în gând să fac cea mai mare şi mai frumoasă colecţie de biciclete şi m-am pus pe pictat. Ca să reuşesc să fac cât mai multă lume să între în posesia acestor minunăţii artistice am chemat-o pe Anamaria, prietena mea. I-am acordat titlul de ucenic-modelator. Mai exact s-a jucat cu lutul şi a bibilit cam 250 de mărtişoare. Pe această cale ţin să-i mulţumesc pentru ajutor.

Am finalizat colecţia cu aproximativ 330 de biciclete colorate şi bicicliste cochete şi mulţi au mai stat la coadă după ele. Ştiu că ar mai fi vrut, dar nu am putut să fac mai multe. Le fac cu pasiune, fiecare are o poveste, o culoare bine aleasă şi necesită multă răbdare. Nu le-am creat de dragul comercializării lor şi  din păcate ziua are doar 24 de ore…

*** Mărțișoarele sunt unicate și sunt creație personală Chichiridiche. Vă rog să nu le reproduceți sau dacă vă sunt sursă de inspirație, aș aprecia un link către site-ul acesta. Vă mulțumesc!

Cum am început?

Este al treilea an când fac mărtişoare cu biciclete.  În primul an am făcut vreo 10, cu sigla Asociaţiei Bate Şaua  Să Priceapă Iapa şi cu biciclete pe piste. În al doilea an nu am avut prea multe cereri, dar am făcut pentru biciclistele pe care le cunoşteam. Acum pot să spun că au avut un real succes şi m-a căutat lumea din toate părţile. 

Anul acesta am creat mărtişoare variate-velocipede, bicicliste €œcu “lipici”, biciclete cu pisici, dar şi cu mesaje care să inspire şi să te convingă că e chiar fain să mergi pe bicicleta. Dacă anul trecut au fost la modă buburuzele vesele, buburuzele înfuriate sau florile, anul acesta bicicletele au avut mare succes. Poate că moda am creat-o eu şi până la urmă oamenii au simţit ceea ce îmi place mie să pictez cu drag.

Mai multe fotografii găsiţi aici şi aici.

One response to “Povestea bicicletelor şi moda mărtişoarelor

  1. i really love all your bicycle stuff!!!! i too am a bicycle lover, even have a tattoo of a 1960 schwinn on my forearm 🙂

Leave a Reply

