Mărtişoare Qmed

Pe lângă mărţişoarele mele creative, am încercat să înfrumuseţez sigla clinicii medicale Qmed. Eu cred că am reuşit să-i aduc un aer primăvăratic, însă nu o să mai repet experienţa asta. Mi-a făcut plăcere să le pictez pentru că persoana care mi le-a comandat mi-e dragă, dar e al naibii de plictisitor să fac zeci de mărtişoare la fel, să mă străduiesc să iasă sigla respectivă cât mai aproape de cea reală. Totul devine comercial şi eu nu-mi doresc asta. Vreau să fac mărtişoare unice, vesele şi artistice. Aşa că dacă aveţi de gând să mai fac sigle, eu nu sunt persoana potrivită. 🙂

5 responses to “Mărtişoare Qmed

  1. ceteateanulmaro

    Deseneaza sigla de mana. Apoi fa-o in Illustrator sau ce vrei tu mai comod. Lor da-le un eps iar ce e hand-made taxeaza ca pe un logo nou la fiecare bucata. Multi confunda cu tiparul… Achtung! Prietenii sunt cei mai lousy parteneri de afaceri. Trust me. Born in ’68.

  2. Buna ziua
    as dori sa va intreb din ce material sunt facute martisoarele pictate?Nu am serviciu si as dori sa fac ceva pentru familia mea.

    • Buna Oana,

      Martisoarele sunt facute din pasta modelatoare pe baza de ceramica, se usuca la aer, nu necesita coacere. Le-am modelat manual si le-am pictat cu acrilice. La final le-am lacuit cu lac special pentru acrilice si le-am pus ata de martisor:)
      Daca mai ai alte intrebari ma poti contacta pe mail. Spor!

Leave a Reply

