Mărtişoare-nfloritoare

*** Mărțișoarele sunt unicate și sunt creație personală Chichiridiche. Vă rog să nu le reproduceți sau dacă vă sunt sursă de inspirație, aș aprecia un link către site-ul acesta. Vă mulțumesc!

2 responses to “Mărtişoare-nfloritoare

  1. Buna.
    Am facut cu fetitele mele umbrelute. Nu au iesit chiar asa frumoase dar ne-am distrat foarte bine impreuna. Pentru manere am folosit o sarma imbracata in strat izolator – plastic colorat. Asa ca atunci cand culoarea umbrelutei s-a potrivit cu sarmulita nu am mai pus decat o margeluta mai mare

  2. Multumesc pentru inspiratie. Incerc sa imi invat copii sa pretuiasca lucrul de mana, traditia martisorului si placerea de a daruii . Multumesc inca o data. Succes si multa inspiratie!

Leave a Reply

