Muncesc cu drag şi spor

De câteva zile sunt foarte fericită. Chiar dacă ceea ce fac devine spre sfârşitul zilei al naibii de obositor, fac ce îmi place! M-am trezit peste noapte cu o grămadă de aprecieri din partea voastră. Vă mulţumesc tare mult! Îi mulţumesc în mod special lui George Hari Popescu, care a scris pe Bicla.ro un minunat articol despre lumea lui Chichiridiche. Acest post a ajuns în 2 zile cel mai popular articol de pe Bicla.ro şi asta mă face să mă simt chiar mândră de mine, pentru că am reuşit să creez ceva care să vă placă şi vouă şi care să vă aducă zâmbetul pe buze.

În altă ordine de idei, dragilor, nu mă supăraţi! Vă rog când mai postaţi un articol despre mărţişoarele mele, precizaţi numele artistului sau măcar daţi sursă blogul meu. E munca mea! Toate fotografiile de pe acest site sunt personale şi folosirea lor în alt scop se face doar cu acordul meu. Mulţumesc.

Sâmbătă îmi aştept ucenicii. Voi avea chiar invitaţi speciali la mine în atelier. Abia aştept!

4 responses to “Muncesc cu drag şi spor

  1. F frumoase martisoarele.. din ce in ce mai speciale!!!

  2. le recunosc pe cele care au ajuns la mine 🙂
    multumesc inca o data.

  3. toate sotiile au fost fericite, nu-i asa? O primavara frumoasa tuturor 🙂

Leave a Reply

