Să-nceapă mărţişogăreala!

Dar înainte să începem, să aruncăm un ochi pe mărţişoarele de anul trecut. Mie personal îmi plac toate, sunt colorate, sunt naive, sunt vesele, sunt în măsură să îţi bată la uşă ta şi să îţi zică: A venit primăvara! Cu drag de la mine…

My favourite – pentru doi îndrăgostiţi aşa ca în imagine.

Mărţişor pisică– cu dedicaţie specială pentru iubitul meu veterinar. Că aşa e tradiţia la noi în Moldova-fetele vin cu mărtişoare la băieţi.

Să fie şi-un şoricel fugărit de pisică:

Mărţişoare verzişoare– inspirate de culorile ierbii primăvara

Mărţişoare  roşioare– că aşa-s culorile tradiţionale

Mărţişoare cu melci veseli, melci codobelci

Mărţişoare  cu papuci, papuceii lui Chichiridiche. Ca să nu care cumva să creadă vreo domnişoară că îi daţi papucii, nu-i mai fac. I-am creat în ediţie limitată anul trecut.

Mărţişoare  cu fluturi pregătiţi să îşi ia zborul

Boys and girls, cavaleri şi domniţe

Mărţişoare speciale – pentru Lia…gulia…Feli…nar, Adina patina, Oana cu-n O încălecat pe-o şa

Mărţişoare cu poveşti, pentru nişte fetiţe dragi care iubesc desenele animate. Nici eu n-o cunoşteam pe Tinkerbell până la ele 🙂

Mărţişoare cu ghiocei

Mărţişoare cu flori

Mărţişoare cu nume, pentru IT-iştii fideli. E comod să îţi vină mărţişoarele direct la birou. Să nu mai pierzi vremea prin târguri. Să primeşti mărţişoare unice, personalizate pentru fiecare colegă de birou.  Vă mai aştept băieţi!

Mărţişoare cu umbrele, să alunge toată vremea rea, să vină primăvara însorită!

Mărţişoare cu maşini

Dar nu mai tari decât mărţişoarele cu biciclete

Anul acesta sunt pusă pe fapte mari, voi face cea mai mare, cea mai tare …colecţie de mărtişoare cu biclete. Aşa că …Să-nceapă mărţişogăreala!

*** Mărțișoarele sunt unicate și sunt creație personală Chichiridiche. Vă rog să nu le reproduceți fără acordul meu sau dacă vă sunt sursă de inspirație, aș aprecia un link către site-ul acesta. Vă mulțumesc!

10 responses to “Să-nceapă mărţişogăreala!

  1. superbisime !!! felicitari !!! cum putem cumpara frumusetile astea

  2. buna, sunt din sibiu si as fi interesat si eu de niste martisoare, modelul la martisor bicilist rosu(i love my bike)

  3. supeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

  4. Pingback: De data aceasta, votul tău CONTEAZĂ! « BLOG D'AGATHA

  5. Am furat niște idei! Buburuza și mașina roșie din concursul la care participăm. Am încercat și niște biciclete da…au ieșit cam strâmbe. Nu le comercializăm, lesne de înțeles de ce 😀 , dar a fost distractiv de lucrat cu puiul.
    Mulțumiiiim !!

  6. m-am uitat de 10 ori pe toata pagina…minunate! dar ce volum de munca impresiuonant!

  7. Felicitari! Foarte frumoase. Mult bun gust. Cu ce pictezi? Acrilice? Am sa i le arat fetitei mele de 10 ani.

  8. Buna…toate sunt frumoase, dar pe mine personal m-au cucerit umbrelutele si cele speciale, adina patina, feli…nar, oana cu o incalecat pe-o sa, lia gulia… imi place tare mult ce nume au primit…. sper sa botezi si alte martisoare… multa inspiratie in continuare, putere de munca si aprecieri pozitive… si o primavara colorata ! 🙂

Leave a Reply

