Album foto handmade

pentru un veterinar:

Reacția lui a fost următoarea:

Dar i-a plăcut 🙂

4 responses to “Album foto handmade

  1. Vaai ce minunatii faci tu aici si eu n-am stiut. N-am avut timp sa ma uit la tot, dar cerceii aia sunt magnifici. Si magneteii… Suuper.

    Alex astepta altecva de ziua lui? :)))) Asa sunt barbatii. Mie mi-ar fi placut albumul ala. Pa si ne mai auzim.

  2. si-ar fi dorit niste coltari Black Diamond dar n-a fost sa fie, asa ca i-am dat tot ceva de munte…dar mai mic.
    Merci Brindusa pentru aprecieri:) Spor la gatit! Candva trebuie sa ne intalnim sa gustam din bunataturile tale!

    • De, nu primesti intotdeauna ce-ti doresti :))))
      Cat despre intalnire, nu e asa de greu. Timp sa gasim.
      Vreau sa te intreb, cine ti-a facut tie desenul ala din antetul blogului, ca e super tare. Seamana cu tine si e foarte creativ. Ma intereseaza si pe mine pentru blogul meu.
      Pupi.

  3. 🙂 Bogdan Dumitrescu de la DesignBase. Gasesti aici toate datele de contact, preturi si portofoliu: http://www.designbase.ro/

Leave a Reply

