Magneţi mijlocii

Pentru că sărbătorile se apropie cu paşi repezi, m-am gândit că nişte magneţei sunt pe placul oricui. Puţină culoare pe frigider îţi face dimineaţa mai frumoasă…Surprinde-ţi prietenii cu un cadou unicat!

Model: M1
Disponibilitate: vândut
Preţ: 15 lei
Descriere: Magnet pisicuţă, dimensiuni:4.3×5.3cm
Materiale: pastă modelatoare, culori acrilice, lac,  folie magnetică

Model: M2
Disponibilitate: vândut
Preţ: 20 lei
Descriere: Magnet biciclistă, dimensiuni 4.3x5cm
Materiale: pastă modelatoare, culori acrilice, lac, folie magnetică

Model: M3
Disponibilitate: în stoc
Preţ: 25 lei
Descriere: Magnet biciclistă, dimensiuni 4.5x7cm
Materiale: pastă modelatoare, culori acrilice, lac, folie magnetică

7 responses to “Magneţi mijlocii

  1. Buna Andreea!

    As vrea si eu un magnet cu pisicuta:D Te rog spune-mi cum ne putem intalni ca sa iti dau banutii. Multumesc!

  2. Pingback: Idei pentru Crăciun-cadouri cu biciclete « Velobello

  3. Buna, Andreea. As vrea si eu un magnet cu pisicuta, pleeaaaase! Cand poti tu sa il faci 🙂

    • Buna Cati! Vrei o pisica care doarme sau o alta pisica? Astept confirmarea persoanei care mi-a cerut prima magnetelul. Daca nu imi va raspunde pana duminica, magnetul este al tau 🙂 Daca nu, iti fac altul cu drag…

  4. Merge si pisica care doarme, dar daca ai putea, mi-ar placea o pisicuta care sta cu botul pe labute uitandu-se pe fereastra (merge si fara fereastra:P)?

    • ah…ma scuzi…am facut o pisicuta care sta cu botul pe labe si doarme…la fereastra. Asta ca sa le combin pe amandoua. Am uitat sa verific mesajul…sper sa iti placa asa 🙂

Leave a Reply

