Mr. & Mrs. A.

Model: O1

Preț: 75 ron

Disponibilitate: în stoc

Descriere: Oglindă din lemn, pictată manual

3 responses to “Mr. & Mrs. A.

  1. foarte frumos! imi place! 🙂
    poate iti place ce am lucrat si eu:
    http://shining-june.blogspot.com/
    te-am pus in lista mea de bloguri 🙂

    • Multumesc de aprecieri 🙂 Sunt tare haioase si lucrusoarele tale…Poate incerci niste biciclete, ce zici? Spor la crosetat in continuare si succes!

  2. Pingback: Idei pentru Crăciun-cadouri cu biciclete « Velobello

Leave a Reply

